svar på komentar

Nej du känner inte oss, och jag tycker våra 10 år handlar om lite mer än sysslorna här hemma.
vi har gått igenom mycket både gott å ont under dessa år vi har fått 3 helt underbara barn..
och det är inte nåt jag bara vill ge upp lr kasta bort pga att jag får dra hela lasset här hemma..

visst det är riktigt tufft å ibland undrar jag hur länge jag kommer orka innan kroppen säger nej.. Jag säger åt honom å hjälpa till och ibland gör han de å ibland inte det går i perioder för honom åxå.
och jag kan nästan lova dig att gräset inte är grönare på andra sidan..

putte är mannen jag valde att bilda familj med och det är det största man kan göra med nån.. sen att de finns folk som skaffar barn till höger å vänster är ju en sak men det är nåt jag aldrig skulle göra..

detta inlägg va inte alls meningen att låta drygt så ta det inte så..

men tycker våra 10 år är värda å kämpa för å inte ge upp för disk å städ för vet fler i min omgivning som har det som jag.


allt går i perioder å nu när jag är deppig så är jag känsligare än vanligt





mina pojkar är det finaste jag nånsin kunnat önska mig å dom hade jag aldrig fått utan putte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du vill kämpa och jag håller me om att de e värt att kämpa för, många separerar kanske för lätt men glöm inte att ni är två som ska kämpa...

2014-06-19 @ 13:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0