svar på komentar

vart nå fel på bloggen igår så gick inte å svara..

jag är 169 cm lång och min senaste vikt låg på 65,2 kg och jag vet att man inte ska stirra sig blind på vågen och det gör jag inte..

när jag skriver att jag vill få bort de sista så menar jag de runt magen ni som vart gravida vet vad jag pratar om :) och då ska jag tillägga att jag har vart de 3 gånger...

och just nu är det rätt mycket som händer kring de här med nya jobbet så just nu är de lite små kaos å när de är så i mitt liv så blir jag sugen på allt så just nu har jag de lite kämpigt me å stå emot godsaker men jag försöker...

fick frågan hur jag gör när jag nattar mina barn... Jag brukar läsa saga för dom lr hitta på en saga för dom sagorna brukar bli dom bästa enligt markus och christopher..

mina mått har jag inte då de va ett tag sen dom togs men kanske dags för lite mått snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0