svar på en komentar.

va kul att du frågar just hur mycket jag lägger per månad på kläder och skor till barnen.. det varierar lite men är nog ett par tusen i månaden då shopping är nåt jag älskar.. för ca 2 månader sen hamnade slutsumman för den månaden på över 5000 kr ;)

Timberland är ett jätte bra märke och jag är såå glad över att vi hittade dom åt honom efter mycket letande då jag inte vill ha helt öppet vid tårna..
dessa hittade jag på Footway.se och dom kostade 479 kr om jag inte minns helt fel..

Molo är ett klädmärke som jag har förälskat mig i :)
Jag shoppar det mesta på nätet både nytt och begagnat.. då vi inte har nån butik här i eskilstuna som säljer molo.
begagnade kläder hittar jag på köp och sälj sidorna på fb är även ute på tradera och fiskar efter fynd :)
har handlat en del på cutiepie.se också och där finns det mycket fint..

hoppas detta va lite svar på dina frågor är det nåt mer du undrar över så fråga på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0