stänga mina en liten stund till

sovit as dåligt inatt vaknade av att jag hörde massa skrik å sen en massa steg som sprang i en väldans fart.. klumpiga men snabba steg sen en efter som åxå sprang på samma sätt som skrek jag ska döda dig.. efter nån minut massa hund skall en stor bil kör in här med hög fart måste vart polisen hann inte se men måste nästan ha vart de.
efter nån minut hör jag igen nu söker vi igenom det sista området.. läskigt va de för vart fan är vårt samhälle på väg???

så låg vaken å försökte lyssna lite efter de.. men måste somnat till slut..

har precis vart uppe å sagt hejdå till dom stora som åkt till dagis.. Alex sover fortfarande så kanske ska göra desamma en stund till innan det är dags å gå upp å fortsätta fixa med allt inför kalaset på fredag...

ligger å tittar på mina underbara barn från sängen :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte jobbar varför lämnas dom så tidigt på dagis? Har inte ni 15 Tim på barnen då i er kommun?

2014-06-04 @ 08:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0