snart upp å hoppa

Alexander sover så jag ligger här vaken under täcket å leker med mobilen :)

snart dags å kliva upp å göra sig klar för 8:45 ska jag träffa Teija å Malin vid kontoret vi ska ta en pw till grolls tror jag de hette :) där vi ska pröva ut våra arbetskläder.. sen blir det hem å fixa lite grann.. nu hoppas jag att Alexander kommer vara nöjd medans kläderna prövas för annars kan de bli lite jobbigt ;)

ska försöka tvätta undan lite idag är tanken å sen lite plock å fix.. jobbar kväll imorrn.. lite nervöst är de då vi kastats in i detta men går med Erik så de ska nog bli bra :) sen är jag ledig hela helgen å de behövs för tror jag har en rätt tuff vecka nästa vecka då kan behöva ladda batterina...

vägde mig i morse 65,2 kg skönt att den inte går uppåt ;) ska försöka ta mina mått när lusten finns.. känns som jag är på väg neråt igen :-( inte riktigt ork lr lust till nåt.. fattar inte varför dessa perioder kommer :-( men jobbar ju imorrn då får kanske lite annat å tänka på då kan man ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0