smått träningsvärk

dessa promenader å joggingturen känns i mina lår men härligt är de :) känns att man gjort nåt hehe..

nu nattar jag mina stora hulliganer hoppas dom somnar skapligt så jag får en runda till idag...

vill ju bli av med de sista som jag skrivit tidigare men det verkar inte vara de lättaste :/
dags å börja äta på liten tallrik igen??

får se hur jag gör.. men ska försöka få in dessa promenader 5-7 dagar i veckan plus tid på gymet :) när jag jobbar får jag ju ta en pw till och från jobbet :) ska se imorrn hur långt det är och vilken väg jag tar.. ska även ta en kort runda me jason och sen blir det ev en pw till puttes föräldrar efter jobbet för som det ser ut nu kör jag 06:45-09:00 imorrn då jag egentligen skulle jobbat inatt men chefen tyclte de räckte om jag började med å hjälpa till med morgon rutinerna bara.. och slutar jag 09 imorrn så hinner jag ju med lite pw:s :-) är lite sugen på å boka step pass imorrn åxå men får se hur jag gör me tanke på att de känns i låren ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HUr mycket vill du väga? hur lång är du? vad är dina mått? tänkte du kanske står still i vikt för att du har lagt på mer muskler? muskler väger mer än fett. börja mät istället. Vågen är bara en siffra...

HUr nattar du barnen? =)

2014-06-16 @ 10:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0