nu är dett i rullning

Ett företag har hört av sig till mig om att mina pojkar är så fina och att dom skulle vilja ha dom som "modeller" för molo kläder och tror ni jag skulle säga nej till de :-) haha inte en chans..

så nu har drop 1 släppts å jag har valt ut lite kläder som jag skulle kunna tänka mig å köpa å kontaktat dom för då skickas kläderna hit grabbarna provar å jag försöker få till snygga bilder :) och de vi inte vill köpa skickar vi tillbaks å jag får en fin rabatt så de känns som detta kan bli dyrt :)

har i alla fall skickat iväg bilder på de kläder jag skulle kunna tänka mig å köpa sen får vi se om det är mer dom vill ha bilder på.. just detta drop blev de till Markus å Alexander men får se om vi försöker hitta nåt till christopher åxå lr om vi väntar till nästa drop :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0