natta Alexander

Nu försöker jag natta lilleman som inte riktigt vill sova sen ska jag me lägga mig är sjukt trött å besviken..

Putte är ju sjuk å hemma från jobbet å ni som har pojkvänner vet ju hur killar blir/är när dom är sjuka..
så jag får ta allt själv här hemma.. får dra de största lasset annars men nu är det extremt.. han är typ bosatt i soffan å detta börjar göra mig smått galen...

har bett honom om 1 sak i 3 dagar nu å det är fortfarande inte gjort :/ skapligt irriterande..
så blir sängen tidigt så jag har ork för Alex å alla måsten i morrn..
har ju lite ärenden å fixa åt jobbet å sen är det bara å fortsätta här hemma så kan han sitta i soffan å äta å glo på tv för de e typ de han gjort dessa dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0