Mitt huvud...

Inatt fick jag as ont i halsen å svettades/frös så han inte mer än få på mig täcket innan de åkte av igen å så höll de på..
somnade efter 02 å vaknade vid 07 så lagom trött å nu har jag sååå jäkla ont i skallen :/ jag har varken tid lr lust å bli sjuk...

va ju på hembesök idag hos han jag ska jobba hos å de är fortfarande väldigt blandade känslor :/ å dessa blandade känslor är sååå jobbiga... å varken veta ut lr in suger så jäkla mycket...

Men men imorrn 06:45 ska jag å Malin mötas vid ica nyfors.. å de känns åxå lite siså där dom kvällar man slutar kl 22 å ta sig hem därifrån :-(

nä nu känner jag att detta inlägg måste piggas upp å de görs självklart me bilder på mina underbara barn








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0