Måste måste å måste.

kom hem för typ 1 timme sen.. medans jag stod me maten så badade putte barnen.. nu är diskmaskin precis startad.. tänkte plocka lite me sakerna i alex rum snart då dom stora har vart där å röjt å dom ska lägga sig snart så tänkte ta de i samma veva..

imorrn är det måndag vilket innebär ny vecka å nya tag.. får se om jag blir inringd imorrn lr inte.. har ju alex hemma då han inte fått dagis plats än så om jag skulle bli inringd så måste jag ringa runt å försöka lösa de me alex.. men återstår å se imorrn..

gillar inte å inte veta om jag ska jobba lr inte.. å om jag ska jobba så vill jag veta de lite i förväg så man hinner "ställa sig in på de" men nu är det ju så här det kommer vara i 1 månad om jag inte hinner få nåt nytt innan..

blir de inge jobb imorrn så blir de plock å fix här hemma nu gäller de å hålla efter få se hur länge jag orkar med de.. länge hoppas jag..

nä nu ska jag ta å göra lite nytta här hemma.. måste vattna alla mina orkideer så ska ta å göra de nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0