kluven

hade ju möte idag ang jobbet å vet ju inte om jag vart så mycket klockare :/

vi ska göra ett hembesök hos honom på söndag för å förhoppningsvis få en bättre bild av det hela för som det är nu vet vi inte mycket om nåt å det är det som känns siså där..

och sen att komunikationen kommer vara under all kritik :/
men det är ju som det är just nu å jag hoppas de kommer kännas lite bättre på söndag efter hembesöket för den här känslan är bara jobbig.. tankar å funderingar som snurrar hela tiden..

man får ju göra det bästa av situationen men det ska ju ändå kännas bra.. på måndag börjar vi ju jobba där så det känns lagom stressigt me allt...

en av cheferna ringde efter jag kommit hem från mötet å frågade om jag å Erik min kollega från de förra jobbet som åxå blivit erbjuden detta, om vi kunde göra henne en tjänst.. så imorrn ska jag å erik till jysk å köpa täcken, kuddar å påslakanset så de finns då det är nätter på schemat åxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0