jobbat natt

började 15:45 igår och gick av kl 09 i morse men fick sluta 8:30 då färdtjänsten kom då :)

igår jobbade jag ihop me min söta å goa Malin, hon körde 15-22. hon å jag funkar så jäkla bra ihop.. men vi startade en dålig vana igår som vi bestämde skulle ta slut lika snabbt så inget mer av detta när vi jobbar





mådde typ illa efter hälften.. finns lite lösgodis kvar plus att jag har båda mina chokladbitar kvar..

jag gick till gymet direkt efter jobbet i morse å de va ett jobbigt pass, kändes tungt å motivationen va inte riktigt med.



men jag körde 30 min på löpbandet med 5% lutning och jag varvade mellan å gå i rask takt till å jogga å springa.. dom sista 2 minuterna sprang jag på nivå 10 å de va tungt för då va jag trött å till å med lite illamående.. så jag är ändå nöjd me mitt pass.. men hade nog känts lite bättre om jag inte hade tryckt i mig skiten jag gjorde igår :/



detta blev min frukost när jag kom hem från gymet




Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man lägga ut bilder från en brukares hem?

2014-06-25 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0