jag är taggad

resten av familjen ska äta hämtmat till lunch de vill säga hamburgare men jag är duktig å ska inte äta de..

utan det här är min lunch



å självklart vatten till.. måste försöka dricka mycket mer vatten än vad jag gjort tidigare...

dom andra ska säkerligen ha lördagsgodis idag åxå så jag får väl köpa lite frukt lr nåt.. får se om det blir lika lång runda ikväll lr om jag tar en liten kortare har fått blåsor på fötterna :/

blir kanske lite på mattan åxå vi får se hur mycket jag orkar och hur dagen kommer se ut..

känns i alla fall skönt å vara igång igen..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det där är ju hämtmat med ju, det är ju spicy hot.

2014-06-14 @ 12:17:30
URL: http://www.heidigrundsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0