Frukost

då har man precis fått i sig lite frukost.. ska snart göra mig en protein drink åxå sen är denna dag igång startad :)

vi har inskolnings samtal på dagis kl 9:30 så då får dom stora leka me sina kompisar en stund ;)
dom kommer få fullt upp på dagis i augusti när mini ska börja.. då är bröderna bus samlade på samma ställe så då är de fullt ös :)

sen vid 17 ska vi till puttes föräldrar en sväng å sen stor handla. jag jobbar ju fre-sön så det måste göras idag. så jag har matlådor :)
ska nog ha frukt med mig till jobbet åxå måste hitta en balans med kost å träning trots att det är tungt när man jobbar man har inte riktigt samma ork :/ så måste försöka hitta den där glöden igen som ligger gömd nånstans..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0