bra start på dagen..

började me en god frukost..



till de hade jag lätt yoghurt, 1 banan och så lite mjölk..
efter frukosten tog jag min trogne tränings partner ut på en pw men det är rätt hett ute redan nu så de vart en runda på 4,12 km me en del drick pauser längs vägen för hans del.. men som alltid kämpar han på å man ser hur han trivs..

får se om vi tar en runda ikväll också beror ju lite på när jag kommer hem..
ska ju iväg me jobbet kl 13 ska vi hem å kolla hur han bor så vi får en bild av de sen är det jag å Malin som kör imorrn bitti å de kommer bli en prövning vill jag lova då vi inte får nåt intro utan vi ska skola in oss själva..

lite nervöst är det eftersom typ ingen av oss kan teckenspråk å det är det enda han kan men men finns inte så mycket å göra så vi får göra det bästa av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0