behövdes..

step passet va behövligt.... så skönt å va igång igen nu ska jag försöka komma igång igen...

va ju på möte idag.. min brukare gick bort i helgen :/ så nu har jag 1 månads uppsägnings tid sen står jag på ruta 1 igen :/ å under denna månad står jag till förfogande om det fattas personal nånstans..

tvättat å plockat lite idag men massor kvar å göra inför kalaset på fredag å lördag.. Markus kommer bli såååå glad han kommer få sååå många fina pressenter.. vet ju om en del :-).

imorrn ska jag försöka fortsätta här hemma vart inge bakande idag så får se om de blir nåt me de imorrn..

nytt möte kl 15 morrn känns lite jobbigt för känns inte som dom kommer leda nånstans men får ta mig dit å se vad som kommer sägas...

jag å syster heidi tog en lunch på stan helt själva utan barn de va inte igår :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0