att vara trött

idag gick jag å hämtade på dagis efter mötet då putte kom hem vid lunch å kände sig dålig.. så han är sjuk..

de va nätt å jämt att dom orkade gå hem i värmen som va idag... imorrn ska jag iväg å kolla jobb å lite annat så blir dagis för dom imorrn då jag kommer vara ute å ränna lite.. är lite nervös för å kolla på jobbet, varför vet jag inte..

Markus somnade vid matbordet innan han hann få i sig nån mat :( och christopher somnade medans han åt..
Alexander är fortfarande vaken...

Jag har tvättat, lagat mat å tagit disken sen vi kom hem så nu är jag me trött.. tänkte passa på å dammsuga av imorrn när alla barnen är iväg. gäller å passa på då Alexander är rädd för den :-(

Nu blir det film sen sova




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0