underbar dag

strax efter 11 åkte vi till puttes föräldrar då jag lovat puttes mamma å hjälpa henne med de sista.. hon va jätte glad å se mig kan jag lova :)
Jag började med förrätten direkt å sen dukade vi å så va de lite små fix kvar som vi åxå fixade..

Maten va helt sjukt jävla god.. det va helt sinnes sjukt å matkoma delux vill jag lova

förrätten


varmrätten


efterrätten



va längesen man åt så här sjukt god mat.. är fortfarande sjukt mätt å vi åt vid 14.

svärfar vart såå jäkla glad över presenten han trodde inte de va sant



Jag hjälpte även svärmor med disken fast hon ville att jag skulle sitta å njuta me tanke på hur mycket jag har jobbat å förmodligen kommer att jobba men jag ville hjälpa henne det är ju det minsta jag kan göra så mycket som dom ställer upp för oss..



jag har världens bästa svärföräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0