Tisdag hela dagen

idag kör jag ett pass 15:45-09 å 10:30-12:30 har vi p-möte så tveksamt att jag går hem imellan tror bara de gör barnen ännu mer ledsna å det känns skapligt onödigt..

håll i er nu men jag är ledig imorrn när jag gått av å så är jag även ledig på torsdag jag ska njuta så in i helvete :-) för nu har jag jobbat galet mycket så lite ledigt ska bli skönt och behövligt...

idag behöver jag lite extra krafter så tog på mig en passande tröja :)



igår jobbade jag med teija och det va skit kul vi skratta så vi grät kan jag lova va längesen jag hade såå kul på jobbet.. å idag jobbar jag med fina Marica så de blir nog en del skratt idag åxå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0