så här långt

igår räknade jag alla timnar jag har jobbat så här långt den här månaden..
har räknat med jouren vi har på nätterna åxå för man är ju lixom på jobbet å det är ju timmar det med.. å så här såg siffran ut igår



och jag är ju bokad på fler pass som är utöver schemat så vi får se vad siffran slutar på..

å det känns att man jobbar mycket... man är mer på jobbet än hemma å så känner man sig trött i kropp å knopp men det blir förhoppningsvis bättre snart å att dom får in nya personer.. för nu är vi underbemannade och idag jobbar Erik sin sista dag.. det känns jätte tråkigt för han behövs i gruppen...



tur att vi har en dröm.. det är ju att spara till hus så vi får se hur min lön ser ut i slutet av augusti för antar att det är då all extra tid å alla ob:n jag jobbar nu kommer..

snart dags å gå upp å göra min sallad jag ska ha med till jobbet för självklart jobbar jag idag åxå hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0