ny vecka nya tag hoppas jag men väldigt skeptisk

då var det måndag igen å efter denna ruttna jobbhelg hoppas jag på en bättre vecka men i bakhuvudet vet jag ju att det är omöjligt som situationen på jobbet är idag :/ nåt jag å min kollega marica ska ta tag i i all denna skit är i alla fall å bojkotta allt skit som dricka å godis när vi jobbar.. kommer bli tufft för på nåt sjukt sätt behövs skiten för att man ska orka med skiten.. men vägde mig igår å har gått upp lite över 1 kg sen jag började här och det känns inte okej nånstans fast i bakhuvudet visste jag redan att jag hade gått upp...

hur länge ska man orka gå till ett jobb som får en att må dåligt??

jag och mina kollegor kämpar å sliter men hur länge orkar man hålla på?? ska ner till kontoret idag å lämna in lite avvikelse lappar och så ska de pratas med nån för detta börjar spåra ur å bli ohållbart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0