Ledig

ja ni läste rätt idag är jag ledig känns sååå skönt men samtidigt konstigt när man jobbat så mycket som jag har gjort :)

Jag försöker tvätta undan lite då putte säkerligen har fullt upp ändå när jag jobbar :) han har börjat mala köttet vi ska äta till lunch lr middag idag tror han prata om hamburgare igår men som sagt va sjukt trött så är inte säker hehe..

får se vad vi hittar på idag finns ju massor jag vill göra här hemma som rensa å gå igenom barnens kläder plocka ur de alexander vuxit ur men vill ju även njuta av familje tiden när jag väl är ledig

jag har även fått möjlighet å gå upp lite i tid så måste kolla lite på de åxå för måste lämna besked senast imorrn...

mycket fast man är ledig hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0