helt sjukt stressigt

kris mötet på kontoret va klart 13:30 å jag börjar jobba 15:45-09 så stressa hem å duscha å sen slänga ihop nåt åt mig å marica som vart inringd imorse :/ det är verkligen totalt kaos för tillfället me allt va jobb heter :/

jag sa i alla fall till att jag inte kommer svara i mobilen fredag, lördag å söndag så de vet dom nu...

jag har börjat få svarta påsar under ögonen hel sjukt slut :/
hur fan ska man orka bli av med sockerberoendet på detta sjukt påfrestande jobb :/ det tog ca 12 dagar sist å de va sjukt tufft å då va jag liksom mamma ledig å njöt av mina dagar å de kan jag inte påstå att jag gör nu.. nu är dom fyllda med ångest pga jobbet :/ men ska självklart försöka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0