frukost å många timmar kvar

då har jag precis fått i mig lite frukost men mår som vanligt illa :/ har nog jobbat för mycket å sovit å ätit för lite :/



denna underbart goda burk räckte till 3 tillfällen så den kommer garanterat att köpas igen å igen å igen ;-) ja så ni kanske förstår att den är sjukt god åxå..

det är MÅNGA timmar kvar tills jag slutar :/ idag får jag inte träffa min familj det känns tufft men jag jobbar ju å sliter för våran skull jag försöker se det så.. vi har ju en dröm å det är ju att spara så mycket pengar som möjligt till vårat hus å sen skulle man ju vilja resa så pengar behövs men huset är den största drömmen så det är den vi sliter för nu..
får se hur många arbetstimmar jag kommer komma upp i allt som allt denna månad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0