flytta till jobbet???

det vart extra pass som jag trodde.. går ju av natten på fredag morgon kl 9 sen börjar jag jobba fredag eftermiddag kl 15 igen å kör till kl 20 lr 21 och sen ska jag köra 7-15 på lördag åxå så den lediga helgen med familjen va det bara å säga hejdå till..

kan ju hoppas man får en bra lön så mycket som man är på jobbet nu.. känns nästan som man har flyttat till jobbet :/

är jobbigt när barnen blir ledsna över att man är borta å jobbar så mycket men då försöker jag förklara att det är för våran skull jag gör det.. så vi kan spara pengar å köpa vårat hus..

men jag känner ju att det börjar ta på mig mer än jag trodde.. är trött hela tiden somnar innan pensionärerna om kvällarna :/ ont i huvudet, stressad å ont i magen.. det är mycket med jobbet just nu så stressad är man verkligen.. man vet inte ens om man är ledig när man ska vara det enligt schemat lr om man måste hoppa in å jobba å det är jäkligt stressigt i sig..

men jag har världens underbaraste familj, kollegor å vänner så dom håller mig på fötter..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0