ringde 07

japp idag ringde min kl 07, för gymet öppnar 8 å jag vill ner å starta dagen me ett pass :)
skulle ha tränat me min böna men så blir de inte då hon inte mår riktigt bra :(

så kör själv för köra ska jag ;-)
nu måste extra kilorna å allt extra fläsk bort jag vet att det antagligen kommer ta ett bra tag just när det gäller all lös hud/fläsk på magen är lite orolig att det kanske inte kommer gå å träna bort de lr att de inte vill dra sig tillbaks utan att de kommer se ut så där :/

har ni några tips ideer på npt som kanske hjälper/funkar???

3 täta graviditer å ingen direkt träning efter dom sätter sina spår känns dom jag har den där lösa hängmagen kvar :(

nä nu ska jag inte deppa ner utan försöka ladda upp för ett pass på gymet istället men som jag skrev era tips å idder, synpunkter ja allt är välkommet!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0