god morgon tisdag

putte kommer 8:45 å kör Markus till dagis för då ska jag, Alexander och Christopher promenera till tandläkaren..
Christopher har tid 9:15 sen när han är klar där så går vi vidare mot dagis så den här morgonen blir lite annorlunda :)

sen ska jag hem å fixa å plocka lite å se lite på tv.. idag ska vi mala egen köttfärs till middag så jäkla mycket godare... sen ska ju jag å syster Lina ta en pw så skönt å ha dagens träning inplanerad.. min mens kommer komma när som helst men från och med nu ska jag inte låta min vidriga mensvärk få stoppa min träning så känns jäkligt bra med pw:s stå å studsa på gymet kanske inte känns så jätte lockande...

just nu kollar grabbarna på lite barnprogram innan det är dags å böka med alla ytterkläder och börja bege oss...

Hoppas ni också får en bra tisdag..


denna sötnos hittade vi i våran säng i går kväll ♥♡♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0