fortfarande såå trött..

dagens 2:a maskin me tvätt är igång.. hoppas på å hinna/orka köra 3 till efter denna..
lunchen är lagad å ligger i magen.. snart dags å tömma diskmaskin å stoppa in de som inte fick plats i morse...

skulle kunna sova 1 vecka känns de som... Alexander har hostat som fan hela natten vilket har resulterar i minimslt lite sömn både för honom å för mig...

har inte öppnat min celsius än så kanske dags å göra de men de e en av dom smakerna jag typ får pina i mig så är väl därför den står kvar i kylen haha

skulle vilja beställa 1 platta men måste hitta nån mer som vill göra de då man bara får välja 1 smak :( men är man 2 som beställer varsin platta så får man ju i alla fall 2 smaker :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0