Dagens träning....

Det vart en runda med min trogne å lurvige vän, Han som alltid är min trogne tränings kompis som puschar mig å öka takten mellan varven vi är ett bra team :)
Vart en runda på 5,2 km med tyngderna runt mina vrister så jäkla härligt hade kunna gått längre men vart som vanligt kissnödig hahahaha..
Imorrn ska jag Å lina ta en pw å självklart får jason haka på då åxå :) Då blir nog rundan längre när man har nån å tjattra lite med hahahaha...
När vi kom hem slängde jag i mig lite mat för att sen köra lite mage på mattan å de kändes efter en stund vill jag lova men kan ju ha me å göra att min mens är på väg...
 
Jag är taggad till tusen.... Hoppas min träning har motiverat dig till å börja träna/röra på dig...
 
Jag vill
Jag kan
Jag ska lyckas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0