Nu är det gjort

Hade ju tid hos tandläkaren idag.. fy fan lika jobbigt å skriva om det nästan haha..

men det gick bra.. inflamationen hade lagt sig en del och allt såg mycket bättre ut men fortfarande långt ifrån bra.. hon mätte fickan bak vid den dåliga visdomstanden å den va 9 mm djup inte konstigt att de har blivit som det har blivit :-( hon sprutade i 2 sprutor me medel å de va allt annat än skönt fy fan..

Jag köpte ny tandborste, nya tandkrämer, vart även 1 till antibiotika kur å så skulle jag fortsätta med munsköljen jag köpte i fredags...

så nu är det bara å fortsätta med detta.. ska tillbaks till tandläkaren den 27/1 å då tror jag vi bla skulle prata om operationen :/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0