Min Familj är mitt allt

Mina barn betyder allt för mig.. det finns inget jag inte skulle göra för dom.. Jag har brytit med en person som enligt sin "titel" skulle vara en av dom närmaste till mig men så va inte fallet och har nog aldrig vart... så jag gjorde de valet för tyckte de kändes bäst för mig å mina barn.. Orkar liksom inte må dåligt pga en relation som inte funkar å aldrig har funkat egentligen... Många frågor hos markus men jag får förklara lite längre fram när han förstår lite bättre...
Tror även Patrik förstår mitt beslut då han varken sagt lr frågat nåt...
All min fokus ligger på att min familj ska ha de bra att mina barn mår bra å har det bäst...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0