Min ABSOLUT största rädsla någonsin

Är å begöva gå till tandläkaren min tandlökar skräck går inte ens å beskriva med ord men igår natt så sov jag inte många timmar för tandvärk å extremt halsont kom som ett brev på posten jag härdade ut å dum som jag va gjorde jag de även under gårdagen vilket resulterade i ännu en sömnlös natt å ännu ondare i tand å hals nu va å är jag till å med svullen på vänster sida där jag har ont..

så jag ringer jobbet å sjukar mig denna helg, ringer vc å får en tid kl 11 ringer även tandläkaren ja ni läste rätt..

dom på vc konstaterade att jag hade för hög sänka och en inflamation i kroppen fick citodon utskriven så jag ska kunna sova.. går till tandläkaren 1 timme innan jag har tid då jag känner mig för matt å trött för å orka göra nå annat har ju varken kunnat äta lr sova på grund av denba värk..

när dom ropar upp mig suckar jag djupt å säger nej å så förklarar jag för sköterskan om min extrema fobi å sen förklarar vi även för tandläkaren att det är det värsta jag vet att de typ är 15 år sen jag va hos dom.. å anledningen till de är min fobi men nu va jag tvungen för hade ALDRIG orkat gå hela helgen me denna värk nu kanske jag kommer få göra de ändå men nu har jag fått antibiotika utskriven å starkare tabletter..

hon tömde fickan vid min visdomstand å de varade till å med hon ville gå djupare men de gjorde alldeles för ont så de va inget jag pallade idag.. så jag får en ny tid på onsdag å när jag reser mig så börjar hela rummet snurra sätter mig en stund sen ut för å betala å köpa ny munskölj då blir jag likblek enligt puttes mamma som va me mig å försvann en stund så jag får ligga i ett rum i över 1 timme innan jag orkar resa mig :/ fy fan vilken dag




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket sjukdomar och elände, Hur går det med träningen? Har du tappat motivationen?

2014-12-09 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0