Kommer bli tufft

Det här med att ändra sig å bli nyttig kommer bli tuffare än jag räknat med... är redan sugen på typ allt å lite till :-(

suck....

Men bara å försöka stå emot å vinna över dessa hjärnspöken för det är vad det handlar om... Suget är det jobbiga men jag vet att det blir bättre med tiden får tänka på att jag vill ner i vikt å bli av me de sista runt magen å för att lyckas me de så är de hårt arbete som gäller både på gymet och utanför...

Jag ska klara detta, jag måste klara detta
..

Att trivas å må bra med dig själv är jätte viktigt.. så att göra en investering i sig själv har stor betydelse för den enda som kan göra förändringen är du å ingen annan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0