Icead

tidigare idag fick jag ett helt underbart meddelande.. Jag har blivit icead :) det är ganska stort tycker jag men jag kanske bara är löjlig haha men för mig är det i alla fall stort :) jag står som ice i min lilla syster heidis mobil :)
Jag å heidi kommer varann närmare å närmare hela tiden vår relation bara växer å blir starkare :) hade nån sagt de för nåt år sen så hade jag aldrig trott på de men här står vi idag starkare än nånsin :)

nu va de ett tag sen jag träffade dom :/ har vart rätt mycket med sjukdommar hos oss jag vart ju as dålig efter första tandläkar besöket sen har alex å christopher haft feber å nu har markus svinkoppor.. allt å lite till känns de som :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0