God Morgon

Har presis vinkat av mina 2 friska barn som nu har åkt till dagis... Min "sjukling" sover fortfarande så jag har krupit ner under mitt täcke igen då jag är sjukt trött fattar inte.. måste nästan vara antibiotikan hag äter lr nåt för detta är extremt...

Idag är det lucia firande för mina stora prinsar.. så glad att Markus fick vara med på lucia tåget idag... Han va jätte ledsen när vi trodde han skulle missa de.. å nu får han ju tacka av sin favorit fröken själv åxå och det känns mycket bättre.. vet ju att han saknat henne.

Blir lite plock å fix här hemma innan det är dags å röra sig mot lucia firandet... fixa lite med köp å sälj.. Har en del tingat å fått en del sålt men massor kvar känns inte som det blir mindre fast jag vet att det blir de men ja ni förstår kanske ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0