god morgon / god natt

Har inte blivit mycket sömn inatt så jag är mer död än levande så de kommer en Monster få lösa åt mig sen :)

ons, tors å fredag förra veckan va Alex hemma från dagis då han hade hög feber å kräktes 2 gånger på onsdagen och nån gång på torsdagen och nu är han frisk men nu är de Christophers tur :( han va sjukt varm igår å sov till 11:30 han låg mest i soffan å kolla på tv så får se hur han är idag så jag börjar denna vecka med vab men så är det när man har små barn å jag har ingen lust å gå å jobba om jag nu bär på nåt virus å smitta hela jobbet...



jag ska försöka få lite gjort här hemma idag.. plocka å pula lite. tvätta å sånt kul.. har även köp å sälj å ta tag i.. rensning pågår ju här hemma så bara tuta å köra när glöden är uppe :)
förhoppningsvis blir en del hämtat idag.. skönt å bli av med sakerna som bara tar plats just nu å sen tackar man väl aldrig nej till pengarna som kommer in ;-)

nä nu ska jag lägga mig å mysa lite med sjukligen innan de är dags å ta tag i allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0