plock å fix

då har jag tvättat lite, tagit disken å plockat iordning i vardagsrummet, putte är och tränar och jag nattar barnen för å sen mysa mig ner i soffan me lite tända ljus å så bad jag putte köpa med sig pistage nötter hem så får hoppas han kommer ihåg det...

Jag åt min grymt goda kycklinggryta till lunch idag å jag åt massor å efter typ 2-3 timmar va jag as hungrig igen as skumt..



till middag/kvällsmat vart de 2 mackor me 1 glas mjölk va sjukt jäkla sugen på de.. å nu är jag hungrig igen :/ fattar verkligen noll....

Imorrn ska jag åxå träna tanken är ju att jag ska vara på gymet 06:30 men de gick ju inte så bra sist då va jag ju nere 07:30 så hoppas på bättre lycka imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0