Ner under täcket igen..

Nu har jag precis vinkat Hejdå till min goa familj som har åkt mot dagis å jobb..
Idag skulle jag ha jobbat natten men jag blir hemma å kurerar mig då det känns som rivjärn i halsen å mitt mående i övrigt är bara jätte konstigt :/

så jag har krupit ner under täcket och yänkte försöka sova lite till...

är det nån mer än jag som har jätte ont i halsen och mår allmänt konstigt???


igår kväll åkte putte iväg å köpte ett par nya skalbyxor till Markus och ett par skor till christopher :-)









Markus har aldrig gillat överdragsbyxor som han själv säger så vi testar om dessa funkar bättre för dom skriker inte lika mycket överdragsbyxa som hans svarta gör...

nä nu är de dags å dra täcket över huvudet en stund sen när ica öppnar blir de ner å köpa halstabletter å mjölk så jag kan dricka lite varm oboj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0