Gårdagen

igår så firade min mamma mig och syrran.. syrran fyllde i tisdags å jag fyller den 19:e..

Det va super trevligt även om maten va en flopp :-( Jag å Heidi tog rökta räkor till förrätt å dom gick inte å äta så då tog vi en skagen i stället å den va helt underbar... min varmrätt smakade inte ett skit så de va en stor besvikelse å mamma å heidi va inte heller nöjda så hit lär det dröja innan man går igen :(











efter den missnöjda upplevelsen me maten så bestämde vi oss för att gå vidare och vi hamnade på håpes för lite goda drinkar ;-)





och när jag kommer hem så har älsklingen fixat mys pys på balkongen och det va typ 100 år sen vi hade sån tid för bara varann så de va guld värt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0