Trött som en gnu

ja som ni förstår på rubriken är jag sjukt trött, känslan är obehaglig...

Barnen har röjt som vanligt idag så på de planet har de vart som vanligt ;-) Putte va hemma kl 14 idag å de tackar jag för. de behövdes om jag säger så..

Har pulat lite me Alex kläder i stl 86/92 å de va endel ;-) några tröjor i stl 86 åkte ner i hans byrå. byxorna får nog vänta lite till då dom såg jätte långa ut..

å kanske dags å gå igenom hans byrå igen nu när de åkte ner lite kläder för när jag höll på me hans 86/92 kläder så va de några plagg jag kände, kommer jag använda de här.. Så blir kanske å pula lite me de under helgen lr på tisdag när dom stora är på dagis..

Jag har plockat me tvätt och disk som vanligt.. lite annat små plock har de åxå blivit :) ska se om jag kan få putte å borra upp lite i sovrummet har ju dragit ut på de enormt nu trots att jag har "tjatat" på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0