Tisdag

Dom stora ska till dagis vilket passar perfekt då jag har lite ärenden som måste göras..
så blir en liten promenad för mig å lilleman sen.. skönt å få de gjort.

har sovit dåligt inatt haft känningar i knäna efter steppen igår så är lite små trött..

ska försöka få ut lite annonser på köp å sälj också.. Har så mycket å sälja då vet inte riktigt vart jag ska börja hehe.

sen är de några som har tingat saker men som sen inte dykt upp å det är skapligt irriterande.. för jag har ju då räknat med å bli av med dom sakerna och det är en del..

tanken är att de ska bli bandet på gymet ikväll men får se om Sandra H hör av sig lr inte.

Idag ska jag nog äta lax till lunch å sen blir de hemmagjord kebabrulle till middag 😋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0