Tillbaks till vardagen

Då va påsken å all ledighet slut.. känns tråkigt som attan men det är ju så livet ser ut så bara gilla läget..

Vc ringde upp mig då jag ringde igår men Lars va ledig till på torsdag så ska ringa på onsdag igen dvs imorrn..
Vill inte ha nån annan än Lars så därför vi väntar.. han är den enda som tagit oss på allvar av alla läkare vi träffat på vc så vill bara gå till honom med barnen.

Idag har vi bjudit över puttes föräldrar på middag det blir hemmagjord kebab pizza å de tackade dom inte nej till :-)

och på Lördag har vi bjudit hit min pappa på mat. han är lite nyfiken på våran egenmalda färs så då blir de hamburgare ;)

lite tvätt och fix står som vanligt på mitt schema idag å mys me min sjukling så klart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0