Pustar ut

Nu är mamma Therese trött..
 
Alexander har haft en jätte jobbig dag :/ vart ledsen, hostat å snuvat större delen av dagen sovit korta stunder pga hostan :/
 
Puttes föräldrar va ju här på Mat å dom tyckte de va så gott som alltid när vi bjuder på mat :) å nu kommer dom tacka för maten i ett par dagar dom är såååå tacksamma fast det är vi som ska vara de för att dom ställer upp jämt och tro mig det är vi....
 
Har fått lite tvättat idag i allla fall å de känns skönt, har även röjt lite i grabbarnas rum så nu ser man i alla fall golvet :) Å har lagt ut lite på köp å sälj och så har jag fått 3 tröjor sålda idag sååååå skönt...
 
Nu sitter jag här i soffan å väntar på att håret ska torka så jag kan lägga mig för ögonen går typ i kors hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0