Överraska

När Markus kommer hem från dagis så kan jag lova att han kommer bli glad :)
De trillade nämligen ner 1 linne och 1 t-shirt åt honom från molo :)

såååå fina



har även pratat me puttes mamma idag. och de ledde till att jag tröck hem 2 st molo linnen åt markus och en uv hatt till alex från molo.

Markus har vuxit ur alla sina linnen å va jätte ledsen över de. så puttes föräldrar ska ge ett molo linne och en molo tröja till honom när han fyller :)
han kommer få leksaker så de räcker ändå. Så lite coola molo kläder kommer gå hem då han älskar dom han har hemma. Molo har tuffa tryck och markus är inne i en period de ska vara tufft å coolt :)

så till er som funderar på vad ni kan ge markus när han fyller kan ju höra av sig till mig då jag har lite förslag och ideer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0