Nåt jag ALDRIG trodde va möjligt...

För några månader sen tränade jag i stora lösa toppar å va sååå avis på dom som tränade i snygga lite tajtare linnen.. det va inte ens ett alternativ då med ett midjemått på 102 cm det såg liksom bara så äckligt å vidrigt ut...

men nu med många många timmars slit på gymet ska jag göra de.. hör å häpna de jag trodde ALDRIG va möjligt händer idag.. visst de finns lite mage kvar men inte så mycket så de ser äckligt ut om ni förstår? ;-)





dags å torka av spegeln igen, jäkla ungar ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för midjemått nu? vågen är ju bara en siffra, det är ju måtten som är det "viktiga" :)

2014-04-12 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0