Måndag

När jag klev upp ur sängen då hade Markus tömt tvättkorgen å lagt tvätten över badrumsgolvet å jag tog de som en pik att det är dags å tvätta som vanligt :)
så dagens första maskin är igång ska snart ta reda på den rena tvätten från 2 vindor. tvätt tvätt å ännu mera tvätt..

Måste tömma diskmaskin åxå och slänga in de som står på diskbänken. det finns å göra hela tiden så tycker det är lite kul att vissa tror jag har "semester" för att jag är mamma ledig.. blir lite ledsen på den vridna synen folk har på dom som är mammalediga..

Frukosten ligger i magen.. Jag skulle ju köpt kost shema idag av en pt nere på gymet men måste ringa å avboka då det är en jäkla massa vägning av maten och jag har ingen lust lr ork till de så ger det ett försök själv å funkar inte de så får jag nog överväga allt vägande ändå...



min frukost å självklart 1 glas mjölk till..
snart dags för mitt dagliga intag av celsius

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta bort celsius med kolsyra. Kolsyra gör ju magen uppblåst osv :)

2014-04-07 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0