Lycka en STOR dag

Idag kl 13 skulle jag åka och titta på ett jobb som personlig assistent som jag sökt.. Är där i ca 1 timme och det kändes bra. jag åker tillbaks hem till Puttes mamma som haft barnen under tiden och jag hinner bara fram så ringer mobilen..

då får jag frågan om jag kan gå både intro å jobba imorrn mellan 7-16 och jag svarar självklart ja.. så jag antar att jag fått jobbet men är inte helt hundra heller haha då jag vart så chokad över dom snabba rycken så jag glömde fråga :)

Lyckan är i alla fall total och dessa fina fick jag av putte




Jag har även sålt barnkläder idag för 2125 kr så det gör ju åxå dagen väldigt bra :)

och så har jag blivit moster igen :-) hon hade bestämt sig igår för att de va dags å komma ut å se den stora världen :) längtar efter att få träffa henne, syster Heidi å självklart min lilla prins noah..

Jag svävar på små moln just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0