läkaren

va ju hos läkaren idag med Alexander...

Han har en kraftig förkylning me massa slem i hals å mage, förtjockat vänster öra, lite röd i halsen och vit på tungan.

det är slemet i halsen och magen som gör att han kräks när han hostar.. så vi ska fortsätta kämpa som vi gör med vällingen och maten.. mycket vätska kunde göra det hela bättre så nu ska vi försöka få i en massa sånt också..

Magen va de mindre kul med...
Han har tydligen bajs kvar i tarmarna som inte kommer ut.. :/ så vi ska köra med detta ett tag



skulle köra med 5 ml i 3-4 dagar blir de inte bättre så ska vi öka till 7,5 ml. men om det blir bra av detta så ska vi inte sluta bara sådär utan trappa ner lite i taget. och skulle detta inte funka så skulle vi testa med nåt som heter klyx det är en tömning från rumpan. man sprutar in de å så ska de komma ut..
nu förstår jag varför han skriker helt hysteriskt när han ska bajsa lilla gubben nu hoppas jag verkligen att detta ska funka då min lilla plutt kan bajsa utan å behöva ha så ont som han har nu..

så här tuff va min lilla prins när vi va på väg till läkaren



han kräktes ju ner hela sängen imorse å han kräktes ner hela hallen nu vid nattningen.. jag lider så otroligt mycket med honom. han får ju inte behålla sin mat :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0