Jobbig natt

Alex har haft en jätte jobbig natt.. tappade räkningen på hur många gånger han vaknade.. Efter att ha sprungit upp och ner ett par gånger så tog jag in honom till oss och öppnade balkong dörren. då somna han men gud så oroligt han sov :/ så det har inte blivit många timmars sömn.. och nu är han jätte gnällig..

igår vid matbordet spydde han rakt ut 3-4 gånger å de va inte lite som kom :/ så han fick bara 150 ml välling inatt och 200 ml nu på morgonen. får ta de lite lugnt nu så han inte kräks upp allt..

Putte har en Monster i kylen är bra sugen på å fråga om jag kan ta den för tror inte de räcker me en celsius idag för å få mig å vakna till liv..

skönt att dom stora ska till dagis då kan jag varva ner lite med Alex när jag är så trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0