irriterad är bara förnamnet

jag ligger redan i sängen och kokar av irritation gör jag åxå...
Puttes tid hemma består av å sitta framför tvn å glo lr å pilla på mobilen.

bad honom ta disken när jag gick till gymet. tror ni han gjorde de?? svar nej den fick jag ta nu.. tömma den för å sen fylla den å starta den.. jag är såååå trött på å göra allt själv att jag spyr snart.

skulle vilja se honom vara hemma me 3 barn å göra allt jag gör han skulle fan dö.. blir såå jävla arg, ledsen å besviken att jag ska göra allt hela jävla tiden...

å sen att man inte får sova på nätterna gör ju sitt.. jag är helt slut jag orkar inte men de fattar ju inte han eftersom han bara sitter i soffan å låter mig göra allt..

så ja min fredags kväll vart å är förstörd och jag är as arg å irriterad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0